Lista obecności!



Kochani członkowie Dante's Academy...
Jak pewnie sami już zauważyliście, albo i nie, bo nie ma was tutaj: blog wymiera! Administracja bardzo ubolewa nad tym, dlatego coś z tym trzeba zrobić.  Na początek trzeba zrobić tzw. czystki w postaciach. Co za tym idzie, musimy zostawić tylko AKTYWNE postacie (logiczne, prawda?). Tak więc, pod tym postem każdy z nas pisze pisze imię swojej postaci  i że jest aktywny. Oczywiście na tym się nie kończy. Jeżeli napiszemy, iż jesteśmy aktywni, to musimy wykazać się aktywnością i jakieś wątki prowadzić. Wszystkie zapisane postacie zostanę zapisane niżej, jeżeli ktoś nie da o sobie znać do 20.02.2015  zostanie USUNIĘTY z bloga. Oczywiście zawsze można wrócić, zapisując się ponownie, ale to już inna bajka.
~Pozdrawiamy
Dyrekcja


Aktywne postacie:
Tenebris
Cahan Conall
Grace North
Saidhe Daireo
Emili Roche
Durand Adieu (Azazel)
Chrisstian Shin
Rose Tadakoro
Bella Morte
Jiyeon Park
Arina Krapushnikov

8 komentarzy

  1. Aktywni:
    Tenebris
    Cahan Conall
    Grace North

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktywni:
    Saidhe
    Emilie Roche
    -)||(-

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktywni:
    Durand Adieu (Azazel)
    [Przepraszam za tak długą nieobecność ;__; Mieliśmy dużo imprez w pracy i nijak nie mogłam znaleźć zastępstwa.]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ przynajmniej się pani(?) (wybacz mam tylko 15 lat i nwm jak mam się zwracać) wystarczyło tylko poinformować w dyrekcji ;) ]

      ~Dyrekcja

      Usuń
  4. Rose Tadakoro aktywna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem, jestem. Na urlopie, ale jestem :3

    Bella, Ether i Eric

    OdpowiedzUsuń
  6. Arina aktywna! Po urlopie, więc się wezmę za was.

    Arina Krapushnikov

    OdpowiedzUsuń
  7. A tu taka niespodzianka... Krzysiek jednak wrócił! Fakt, że o trzy lata inny, ale jest!

    CHRISTIAN KRZYSIEK SHIN melduje się gotowy do wątkowania!

    OdpowiedzUsuń

© Sleepwalker | Wioska Szablonów | X | X