***

{ I'm the Queen of Hell } | via Tumblr
L I L I T H
Nauczycielka czarnej magii i manipulacji
Krążą o mnie różne legendy. W każdym państwie świata wiedzą o mnie tyle, co sobie wymyślili, a uwierzcie mi, ludzie potrafią mieć wybujałą wyobraźnię. Zostałam stworzona po to, aby służyć mężczyźnie. Być na każdego jego skinienie, wykonywać każde jego zachcianki, podawać mu wszystko pod nos. Byłam pierwszą kobietą na świecie, która odważyła się sprzeciwić swemu mężowi, oraz naszemu Stwórcy, przez co musiałam odejść z Raju, rozpoczynając swą tułaczkę w poszukiwaniu miejsca. Podobno jestem ucieleśnieniem wszystkiego co złe i najgorsze.Porywaczką dzieci, kusicielką mężczyzn, wyrachowaną osobą. Wiecie co? Nie przeczę temu. Od kiedy zostałam przygarnięta, że tak to nazwę, przez samego Lucyfera, zmieniłam się. Piekło robi z ludzi potwory, i ja się właśnie takim potworem stałam. Dla mnie nie ma już odkupienia. Nie ma już nadziei na to, że się zmienię. Zaprzedałam duszę samemu Diabłu, zgodziłam się nie odstępować go na krok, być mu wierną żoną (choć nie do końća wywiązałam się z tej obietnicy), matką jego dzieci. Jestem Lilith, i postanowiłam się troszkę rozerwać, powracając na ziemię, i zaczynając nauczać w Akademii Dante. Bo przecież nikt mi nie zabroni, prawda?
-----------------------------
Cześć, chodźcie na wątki c: 

6 komentarzy

  1. [Ooooo witamy, witamy! Powodzenia w prowadzeniu postaci i duzo watkow. Ja zapraszam do siebie!]

    Bella i Jiyeon

    OdpowiedzUsuń
  2. [Coz, obie nauczaja czarnej magii moze cos z tym zwiazane? Moje pomysly sa raczej lipne, o wiele bardziej wole zaczynac]

    Bella

    OdpowiedzUsuń
  3. [ witam się z mamusią xd ~Tenebris
    pokój ma numer 1 w Personelu ;)
    myślę, że powinnaś przyjąć propozycję wątku ze swoją córeczką xd masz jakiś pomysł? bo jak nie to po prostu Bris mogłaby wpaść wściekła do pokoju swojej mamy i mieć pretensje ,,dlaczego tu uczysz?! " co ty na to?
    No i oczywiście życzę miłych i udanych wątków :D]

    ~Dyrekcja
    Tenebris i inni

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny nudny dzień. Nie było żadnego najazdu wampirów, nikt nikogo nie opętał, nikogo nie trzeba było zabić... Chłopak miał dość nudnej akademii... Coraz częściej myślał żeby znów wyruszyć w kolejną podróż... Gdy podbiegł do niego Sam, był jego oczami i uszami wśród "normalnych uczniów" Akademii, jako że Nefelimowi nie bardzo chciało się z nimi zadawać.

    - Słyszałeś? - wydyszał gruby zmiennokształtny - O... nowym... nauczy... cielu...? - robił coraz dłuższe przerwy na oddech
    - Oddychaj spokojnie... - powiedział zimno demon, gdy szczur przestał walczyć z o oddech, powiedział
    - Nowym nauczycielem Czarnej Magii ma być sama Lilith!!! - prawie wrzasnął Sam - demon nic nie odpowiedział, dlaczego wcześniej jej nie wyczuł?

    Zostawił informatora na środku korytarza i szybkim krokiem zmierzał do sekcji nauczycielskiej. Usłyszał odgłos zamykanych drzwi, i prawie wpadł na swoją siostrę... nie odezwał się do niej, ona do niego też nie. Zapukał trzy razy do drzwi ozdobionych numerem 1, po czym uchylił drzwi i wszedł.

    - Cześć mamo... - powiedział, po czym rozejrzał się, ale nie spostrzegł Królowej Demonów od razu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miała mieć dzisiaj udany dzień. Wszystko miało być piękne. Sprawdziany z normalnych przedmiotów zaliczone, wieczorem chciała pójść z Cahanem na ,,małe polowanie”, ale coś się skomplikowało. Mianowicie wiadomość od pani Morte, że jest nowy nauczyciel Czarnej Magii. Pani Bella z uśmiechem dodała też, iż jest to jej rodzona matka. Wściekła demonica wyszła z klasy trzaskając drzwiami. Szybkim krokiem poszła do kwater nauczycielskich, po drodze jej włosy zdążyły się zapalić i przy okazji podpalić jakiegoś pierwszoklasistę, bo ten na nią wpadł.
    -Pacz jak leziesz! – krzyknęła odpychając młodego, ten otarł się o jej włosy i był zdaje się ubrany w coś łatwo palnego, gdyż jego bluza tylko dotknęła jej włosów i się zapaliła. Czerwonowłosa zignorowała to i dalej ruszyła do pokoju swojej matki. Otworzyła drzwi i zamknęła je z trzaskiem. Później cicho wszedł jej przyrodni brat.
    - Cześć?! Witajcie?! – powiedziała wściekła – Dlaczego ty do cholery mamo nigdy nie uprzedzisz, że gdzieś wyjeżdżasz?! Może jeszcze mi powiedz, że za miesiąc wbije tutaj Sangius a potem tata! Zajebista rodzinka z piekła rodem! – krzyknęła.


    Tenebris

    OdpowiedzUsuń

© Sleepwalker | Wioska Szablonów | X | X