A anioł demonem nazwie brata, na wieczną hańbę i zgubę świata.

Strącony z nieba, gdyż nie chciał oddać pokłonu Adamowi. Samo wydarzenie mówi, jak bardzo stary jest Adieu. Oczywiście zaistniał w dokumentach, przez co teraz wiedzie życie jako śmiertelnik (po raz 53). W dowodzie widnieje wiek 25 lat. W wieku 20 lat wypuszczony z psychiatryka. Miejsce urodzenia Francja. Posiada prawko kategorii A, B oraz D. Czyli może kierować odpowiednio motocyklem, samochodem i autobusem. Wpisane 178 centymetrów wzrostu przy 70 kilogramach wagi. Ciemne kręcone kudły. Ciemne orzechowe oczy. Ciemny delikatny zarost, bo czasami nie chce mu się golić. Skóra, glany i nieodłączny papieros w ustach. Postanowił podjąć się po raz kolejny dumnego zawodu jakim jest nauczyciel. W Dante's Academy uczy Łaciny (którą potrafi płynnie się posługiwać) i Manipulacji (z której jest całkiem niezły). Zajmuje kwaterę najdalej położoną od wszystkich o numerze 9, aby mieć zrozumiały spokój i przy okazji aby nadać swojemu pokoju symboliczne znaczenie. Można dodać, iż jego żywiołem jest nie co innego jak... powietrze. Sprawę zostawia bez komentarza. 


Takie małe co nieco na tematy wszelakie:
-
Zawsze ma swoją wersję zdarzeń.
"Ohohohoh. Ja tam byłem i muszę powiedzieć, iż to nie do końca tak było."
-
Klnie. Mniej lub więcej.
"Wszystko przez ludzi. To oni pierwsi zaczęli."
-
Czasami marudzi coś bliżej nieokreślonego pod nosem. 
"A gdyby tak... nie... to nie wypada...a może jednak..."
-
Nie opowiada się po żadnej ze stron. 
"Anioły, demony, ludzie. Cały ten szajs. Niech się biją, skoro muszą."
-
Ma ogromną ilość blizn i historii z nimi związanymi. (Nie zawsze niezwykłymi)
"Ta podłużna zakończona zawijasem... wypierniczyłem się jak wychodziłem spod prysznica."
-
Stara się nie używać swoich mocy, jakie by one nie były. Oprócz latania.
"Moje mocy naprawdę przydały mi się gdy pracowałem w cyrku. Dobre czasy."
-
Nie ma tatuaży, ani kolczyków. Kiedyś miał, ale mu się znudziły. 
"I to nie tak, że ich nie lubię. Ale z wiekiem zmądrzałem. No i łatwiej mi bez nich znaleźć pracę."
-
Nie lubi przyjmować gości w swojej kwaterze. 
"Są tam moje rzeczy. Moje wspomnienia. Moje małe piekło i małe niebo.Jedyne miejsce gdzie mogę pobyć sam."
-

Więcej informacji będzie pojawiać się wraz z poznawaniem postaci. 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Sleepwalker | Wioska Szablonów | X | X